Indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Laurensjacobs - WaarBenJij.nu Indonesie - Reisverslag uit Batavia, Indonesië van Laurensjacobs - WaarBenJij.nu

Indonesie

Door: L.jacobs

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2014 | Indonesië, Batavia

Dag luitjes,

Bij deze mijn eerst reisverslag. Ik zal hem zo vaak mogelijk updaten maar ik denk dat dagelijks lastig gaat worden i.v.m reizen en op sommige plekken slecht of geen internet.

Nadat ik ben afgezet op Schiphol en iedereen heb uitgezwaaid begint het avontuur.

Na een lange vlucht naar Kuala Lumpur en vanaf daar naar Jakarta ben ik dan eindelijk in Indonesie aangekomen. Gelukkig heb ik geen vertragingen gehad en is de reis voorspoedig gelopen. Eenmaal in Jakarta op het vliegveld heb ik direct een taxi gepakt richting mijn hostel. We hebben welgeteld anderhalf uur gedaan over pak weg 20km. De mensen rijden hier als bezetenen. Het hostel genaamd Six-degrees is een tussenstop voor heel veel mensen die gelijk door reizen zoals ik ook ga doen. Ik heb besloten om de stad Jakarta zo korg mogelijk te bezoeken omdat er en niet heel veel te doen is en je uren in een taxi moet zitten om iets te bezichtigen door de chaos hier.

Morgenochtend heb ik een treinreis van 8 uur voor de boeg, ik ga richting Yogyakarta. Dit blijkt een helemaal mooie reis te zijn dus ik ben erg benieuwd.


Foto's komen snel!

  • 12 Oktober 2014 - 14:55

    Tanja:

    Ha Lautje,

    Klinkt goed allemaal. Het was wel even snotteren op Schiphol maar dat hoort erbij. Jij zit inmiddels in andere sferen en geniet van een potje schaak met je mede hostel bewoners. Het lijkt me waanzinnig gaaf wat je gaat doen. Is Cees niet ergens in de buurt van Yogjakarta geboren?

    Veel plezier. X Tanja

  • 13 Oktober 2014 - 10:55

    Oma:

    Gelukkig goed geland,!geniet er maar van, liefs Oma.

  • 18 Oktober 2014 - 17:11

    Koos Jacobs:

    Het i s alweer 10 dagen dat je onderweg bent. Het moet een hele ervaring zijn
    Op jezelf aangewezen ,of trek je op met reisgenoten..
    Het zal erg spannend zijln elke dag weer opnieuw want alles is anders.
    Ik wens je een goede reis en dat je mooie ervaringen 90 doet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Batavia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 Oktober 2014

Indonesie

Actief sinds 12 Okt. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 3356

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: